Vila var det

Varför är jag så dum för? Varför kan  jag inte bara ligga stilla och vila för? Nej, för jag heter Ida Maria Johansson och är världens rastlösaste människa! Även om jag har suttit ner och bakat bullar idag så har man ju ändå vart uppe och stått och gått lite. Men det där lite är för mycket, mitt knä bara värker å värker. Svullnaden trycker på och idag känns det värre än vad det gjorde igår.. När ska jag lära mig för mitt eget bästa att det faktiskt är okej att ligga ner i soffan en hel dag utan att röra en fena? För om jag gör det kanske jag kan komma igång och styrketräna snart i alla fall.
 
Så ikväll & imorgon ska jag inte göra något förutom att ligga och kolla Gossip Girl & OTH <3 Jag älskar verkligen serier.. Man drömmer sig in i en annan värld när man kollar på dom..
 
Väntar på att min kärlek kommer hem med popcorn så jag kan äta de och dricka pepsi sen gosa ner mig i soffan framför GG :) Sköön kväll!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0