SOMMAR!

 
Allt går så mycket bättre om man har saker att se fram emot och det har jag verkligen sett till att jag har. Nästa vecka har vi ju semester, ska bli så skönt! Sen jobbar vi ända fram till vecka 33 då vi får gå på semester, väldigt sen semester. Men jag tycker att det är skönt. 21/7 är det Gyllene Tider i Örebro. 17/8 åker jag och <3 till Samos i en vecka. Sen i höst, närmare bestämt 15/11 är det NICKELBACK i Göteborg. Så himla grymt!! Dessa små saker att se fram emot gör livet mycket lättare.
 
Tiden går verkligen fort.. Det har redan gått fyra månader sen jag och Magnus träffades "första" gången på riktigt. Vi har ju känt varandra genom jobbet men aldrig umgåtts utanför.. Men sen den dagen, lördag den 17/11, då jag gick och kikade på teatern dom spelade så har vi knappt vart ifrån varandra. Det kändes bara WOW!! Men den 7/12 bestämde vi oss för att bli "offentliga"¨. Men det känns som igår, det går så jäkla fort! Men livet är för himla underbart, kan säga att det leker!
 
 Zakyntos 2012


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0