sambos

Det är inte meningen att uppdatera varje dag. Uppdatering kommer när jag behöver skriva av mig eller känner att jag har något att berätta.
 
Alla vet väl att livet inte alltid är en dans på rosor.. (Säger man så? Dans på rosor? Konstigt det lät..) Jag tog tag i mitt "hat" som jag kände. Men det tog lång tid innan jag kunde ta tag i det. När jag väl gjort det kändes det så himla skönt. Men det hann inte gå lång tid innan det kom tillbaka, som en jävla käftsmäll, ett knivhugg i bröstet. Jag hade ingen aning om hur jag skulle hantera detta och jag kände att jag måste ta tag i det på engång. Här visste jag ju att jag egentligen inte att något att oroa mig för, men hjärnan spelar en alltid ett spratt.. Självklart var det inget att oroa sig för nu heller.. Luddigt va? Men jag är "hatfri" och lyckligare är någonsin!
Fem månader har gått sen jag och Magnus "träffades" första gången (utanför jobbet..) Å känslorna blir bara starkare och starkare! Det är egentligen helt sjuk hur mycket man kan tycka om någon. Men vi båda är väldigt säkra på vad vi vill! Därför har vi bestämt oss för att flytta ihop :) Finns ingen gladare än mig just nu, om 3 månader så bor vi under samma tak. Har samma utgångspunkt varje dag och slipper bo i en väska! KÄNSLAN! <3 Längtar som en tok! Inreda å välja tapeter!
 
KÄRLEK TILL MANNEN I MITT LIV! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0