Kärleken till dig är obeskrivlig

Jag har upplevt det, KÄRLEK vid första ögonkastet. Från första stund så har allt känts, WOW! Detta är den person jag vill dela mitt liv med, uppleva saker med, skapa minnen tillsammans med, skapa en framtid. Det är egentligen helt otroligt hur bra det känns. Får fortfarande nypa mig själv i armen för att se så att jag inte drömmer. Men jag lever, jag lever i en dröm. Det är svårt att sätta ord på känslorna för jag är så otroligt lycklig & kär. Jag har verkligen träffat världens underbaraste person! Jag skulle göra allt för dig & jag vet att du skulle göra allt för mig, du gör det redan! Du har gjort mitt liv! Du är min bästa vän & min kärlek. Jag älskar dig av hela mitt hjärta Magnus! Tillsammans är vi oslagbara!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0